Hoe het werkt
Gepersonaliseerde brievenbuspost voor uw klanten
Het bestellen van brievenbuspost en huisstijlproducten moet zo makkelijk en transparant mogelijk zijn. Vandaar dat we de volgende stappen hanteren:
1. U schrijft uw praktijk of bedrijf gratis en vrijblijvend in. Naast uw bedrijfsnaam en de branche waarin u werkzaam bent, geeft u daarbij ook uw contactgegevens door.
2. Wij bellen u om uw wensen en de mogelijkheden te bespreken. Dat zijn altijd ongedwongen gesprekken. We maken pas een prijsopgaaf als alles duidelijk is en u er een goed gevoel over hebt.
3. Als u uw akkoord heeft gegeven, gaan we meteen aan de slag. Indien van toepassing levert u tekst, beeld en een document met uw huisstijl aan.
4. U ontvangt de inloggegevens voor uw bestelpagina. Daar ziet u meteen de voorbeelden van de producten die u wilt afnemen, in uw huisstijl.
5. Na goedkeuring zetten we onze drukpersen aan. Vervolgens ontvangt u de producten
6. Heeft u ervoor gekozen om de producten door ons rechtstreeks naar (een deel van) uw klanten te laten verzenden? Dan kunnen we een koppeling maken met uw adressensysteem. Dat bespaart u veel gedoe. Daarbij werken we uiteraard volledig volgens de privacy-regels. Als u op dinsdag voor 12.00 uur groen licht geeft, zorgen we ervoor dat uw post de volgende dinsdag en woensdag bij uw klanten op de deurmat valt.
Zo dus. En u ontvangt dan aan het eind van de maand een factuur voor alle producten die u die maand heeft afgenomen.
Tijdens het hele proces zult u merken dat de lijntjes bij ons lekker kort zijn. Bij vragen of problemen heeft u ons snel aan de lijn.
We denken graag met u mee. En als we iets zien waarvan we denken dat het niet klopt, bellen we u meteen.
Zo voorkomen we onaangename verrassingen.
Die manier van samenwerken voelt voor ons prettig, en we merken aan de reacties van klanten dat zij die werkwijze ook waarderen.
Online agenda
Handig: op uw herinneringen en andere briefpost kunnen we een QR-code en link afdrukken zodat uw klanten direct online een afspraak kunnen inplannen.
Hoe dat precies werkt?
3 simpele stappen
1. Zodra de klant met zijn of haar smartphone of tablet de QR-code scant, komt hij of zij automatisch op de digitale agenda terecht. Uiteraard is het ook mogelijk om het websiteadres in de browser te tikken. Ook met de computer heeft de klant dus toegang tot de online agenda.
2. Op die websitepagina staan alle gegevens van de brief al automatisch ingevuld. De klant hoeft dus alleen nog maar een datum en een tijdstip te kiezen. Daarbij ziet hij of zij alleen de mogelijkheden die u heeft aangegeven. De informatie in de online agenda wordt altijd real-time aangepast, dus dubbele afspraken zijn niet mogelijk.
3. Vervolgens ontvangt zowel de klant als u een e-mail met daarin de afbraakbevestiging. Daar zit dan ook meteen een ICS-bestand bij: u weet wel, zo'n icoontje waarmee u met één muisklik de afspraak aan uw agenda kunt toevoegen.
Als één agenda niet genoeg is...
Meerdere agenda's mogelijk
U kunt zoveel agenda’s aanmaken als u wilt. Zo kunt u een agenda per vestiging maken. Of per dierenarts. Of per behandelkamer. Wat voor u het handigst is.
U betaalt per maand en per agenda
Wat dit gemak u kost
Het gebruik van een online agenda is de eerste 2 maanden gratis. Daarna betaalt u € 30,00. Heeft u meerdere agenda’s binnen dezelfde locatie? Dan kost elke extra agenda u € 10,00 extra.
Er zijn geen opstartkosten. Ook het op de online agenda vermelden van de openingstijden en het bijvoegen van uw logo is in de prijs inbegrepen.
De prijzen zijn exclusief 21% BTW.